Godło Teraz Polska dla FERRO

24 maja, 2010

Miło nam poinformować, iż podczas Koncertu Galowego w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, w dniu 24 maja 2010 firma FERRO odebrała prestiżową nagrodę w XX edycji Konkursu „Teraz Polska” na Najlepsze Produkty. Koncert Galowy „Teraz Polska” uświetnił występ polskich artystów. Wśród zaproszonych Gości znaleźli się Laureaci poprzednich edycji Konkursu „Teraz Polska”, nominowani do Godła w bieżącej edycji, członkowie władz ustawodawczych i wykonawczych, przedstawiciele ambasad oraz reprezentanci świata nauki, kultury, biznesu i mediów.

Nagrodzone produkty FERRO to seria baterii VerdeLine. Innowacyjna technologia zastosowana w urządzeniach pozwala na obniżenie zużycia wody w gospodarstwach domowych aż do 50% i znaczne ograniczenie kosztów. Walory użytkowe, ekonomiczne i estetyczne serii VerdeLine zostały docenione przez Kapitułę Godła Teraz Polska, która obradowała pod przewodnictwem prof. Michała Kleibera w składzie 36 osób – uznanych autorytetów życia społecznego, kulturalnego, gospodarczego, naukowego i politycznego.

FERRO miało możliwość zaprezentowania baterii VerdeLine podczas wystawy dla firm nominowanych do Godła „Teraz Polska”. Wystawa odbyła się 21 kwietnia w PKiN w Warszawie, uzyskując niezwykle przychylne opinie członków Kapituły, mediów i zaproszonych gości.

W XX edycji Konkursu „Teraz Polska” Polskie Godło Promocyjne „Teraz Polska” zostało przyznane 13 produktom, 9 usługom, 3 przedsięwzięciom innowacyjnym oraz 9 gminom.

Podobnie jak w latach ubiegłych konkurs adresowany był do przedsiębiorców oferujących produkty i usługi najwyższej jakości, wyróżniających się nowoczesnością działania, pragnących promować własną wyjątkowość oraz umacniać wizerunek dóbr oferowanych na polskim rynku. W Konkursie mogły brać udział także gminy, instytuty naukowo-badawcze i firmy opracowujące projekty innowacyjne. Po raz pierwszy w historii konkursu „Teraz Polska” wyróżnienia odebrali również Wybitni Polacy, którzy swoim dorobkiem zawodowym, osiągnięciami, postawą, zachowaniem w znaczący sposób przyczyniają się do budowy autorytetu i promocji wizerunku Polski.